-->

2007年3月18日 星期日

盛裝在托盤上的水果不是發霉就蒸發逃脫
我只是不知道它們過期的這麼快
罪魁禍首
救誰拉誰保護誰斥責誰愛誰多一點誤會誰
看它們逐漸枯死的過程 即使有那一丁點的解救餘地我都會奮不顧身
只是 疤痕會不會使它們更悲慘憤恨 活下去了會不會萬念俱灰
我想挽回更想放棄 媒人婆說她說 收了錢就算壞死了也理當重生它們
兩個人都是我的愛 我不是神 所以被拉扯 中間點站不下去搖搖欲墜

A heart that's full up like a landfill, a job that slowly kills you,
bruises that won't heal.
You look so tired-unhappy, bring down the government,
they don't, they don't speak for us.
I'll take a quiet life,a handshake of carbon monoxide,

no alarms and no surprises,
(Radiohead- No surprises)

我為什麼要在這裡幸福到不行還得拯救它們

it's awfully a job that kills me
BRUISES that will heal, they must do.


沒有留言: